Skocz do zawartości

 

Zgłoś błąd

GAZETKA LISTOPAD 2018 -> SPRAWDŹ

Migracja DD2! -> KLIK

Mary Mary

Wymagania na rangę Grafik.

Rekomendowane odpowiedzi

Wymagania na Grafika.

  • Wiek bez znaczenia;
  • Konto założone minimum miesiąc przed złożeniem podania;
  • Założona własna pracowania/galeria;
  • Brak poważnych warnów/ostrzeżeń;
  • Pomoc przy zleceniach na naszym forum;
  • Osoba będąca codziennie online z możliwymi wyjątkami.

Wzór, którego należy użyć w podaniu :

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć code.

 

Przywileje rangi Grafik:

  • Moderacja w dziale Grafika;
  • Po wykonaniu minimum 5 prac na forum, vip na wybranym serwerze na stałe. (Do momentu zmiany/utraty rangi);
  • Możliwość prowadzenia FanPage Cs-Reload, jeśli dana osoba wyrazi chęć;
  • Ranga na Ts3 uprawniająca do wchodzenia na każdy kanał. (Z wyjątkiem kanałów administracyjnych);
  • Aktywny udział w randze może przyczynić się do późniejszego awansu na wyższą rangę.

Regulamin składania podania:

  • Jeśli nie spełniasz wymagań, a widzisz swoją szansę możesz spróbować. Nie będziesz za to karany, a być może dowiesz się czegoś, co mógłbyś w przyszłości zmienić;
  • Podanie nie może zawierać ankiety;
  • Nie nakłaniamy innych użytkowników/znajomych do wypowiedzi w naszym podaniu;
  • Jeżeli ktoś piszący podanie nie spełnia powyższych wymagań, osoba rozpatrująca może naciągnąć wymagania i przyjąć podanie, gdy sytuacja tego wymaga;
  • Osoba, która nie złożyła podania, ale wyróżniająca się, może zostać awansowana do grupy Grafik.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • krvlix
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z przestrzegania go!
      § 1.1. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin!
      § 1.2. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
      § 1.3. Na serwerze obowiązuje zakaz reklamowania innych serwerów, stron internetowych (w tym stron zawierających treści pornograficzne oraz stron, na których sprzedawane/udostępniane są cheaty (wspomagacze) do jakichkolwiek gier);
                 1) Wyjątkiem są reklamy ruletek, jackpotów (nie mylić ze stronami oferującymi sprzedaż skinów).
      § 1.4. Nick użytkownika znajdującego się na serwerze musi posiadać co najmniej trzy znaki z klawiatury o układzie liter QWERTY;
      § 1.5. Zakazane jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, obrażającego czyjeś uczucia i krótszego niż 3 znaki;
      § 1.6. Zakazane jest posiadanie zmiennego tagu przy nicku, który automatycznie zmienia tag areny w tabeli;
      § 1.7. Obowiązuje zakaz wyzywania i obrażania innych użytkowników, a także zakaz nadużywania wulgaryzmów;
      § 1.8. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe, tag. Podszywaniem się  jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
      § 1.9. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z forum www.cs-reload.pl  lub serwera Arena 1v1;
      § 1.10. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
      § 1.11. Na serwerze obowiązuje zakaz scamowania innych graczy. Każda udowodniona próba lub dokonane oszustwo będą karane;
      § 1.12. Zakaz zajmowania slota, m.in. przesiadywanie na Spectator/AFK;
      § 1.13. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz kampienia;
      § 1.14. Na serwerze dozwolone jest rushowanie;
      § 1.15. Zakaz używania bugów mapy, wychodzenia na tekstury;
      § 1.16. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
      § 1.17. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. przez mikro;
      § 1.18. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
                  1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie oraz jest rozgarnięty.
                  2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym.
      § 1.19. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
      § 1.20. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom;
      § 1.21. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
      § 1.22. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
      § 1.23. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
      § 1.24. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez komendę !call w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
      § 1.25. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników;
      § 1.26. Zakaz używania komunikatorów takich jak TS3, Skype itp. w celu przekazywania sobie info o położeniu przeciwnika;
      § 1.27. Serwer Arena 1v1 to nie rynek skinów. Jeżeli chcesz komuś zaproponować wymianę/sprzedaż to zrób to poza serwerem;
      § 1.28. Nieprzestrzeganie regulaminu gry będzie karane;
      § 1.29. Jeżeli nie grasz w trybie nożowym, grając na innym trybie nie możesz wymagać od innych walki nożowej;
      § 1.30. Wchodzenie na aktywny banie z innego konta o tym samym IP = ban na obydwóch kontach.
      § 1.31. Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani.



      § 2.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
      § 2.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
      § 2.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
      § 2.3. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;
      § 2.4. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze, mają tylko osoby z rangą Forum Support wzwyż;
                  1) Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi" lub "Support". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.
      § 2.5. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
      § 2.6. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
      § 2.7. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
      § 2.8. Admin ma obowiązek pomagać graczom jeżeli mają problem dotyczący usługi/regulaminu;
      § 2.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
      § 2.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.


      Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
      Reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
      Reklamowanie innych niedozwolonych stron -> Ban 7 dni
      Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 10 minut
      Zmienny tag przy nicku -> Kick z powodem "Usuń zmienny tag przy nicku!" -> Ban 10 minut
      Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów -> Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia
      Podszywanie się pod użytkownika/administratora -> Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"
      Udowodniona próba scamowania/scam -> Ban permanentny 
      Przesiadywanie Spectator/AFK -> Kick z powodem "AFK!" -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
      Kampienie -> Ostrzeżenie -> ban 30 minut -> Ban 1 godzina
      Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
      Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
      Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. -> Ban od 1 dnia do 1 tygodnia
      Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> Mute
      Posiadanie uszkodzonego mikrofonu -> Mute
      Przeszkadzanie w grze innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
      Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 10 minut
      Kwestionowanie decyzji admina -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
      Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
      Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
      Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień
      Używanie komunikatorów w celu dawania sobie info -> Ban 7 dni
      Prowokowanie innych użytkowników -> 1 godzina -> 1 dzień
      Propozycje wymiany/sprzedaży skinów na czacie głosowym/tekstowym -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut 
      Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut
      Nadużywanie wulgaryzmów -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
      Spamowanie przy pomocy komendy !call -> Ban 30 minut
      Używanie cheatów -> Ban permanentny 
      Jawne ukrywanie graczy z AB -> Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień
      Specjalne uciekanie/chowanie się przy końcówce czasu lub na rundzie nożowej: Ostrzeżenie -> ban 10 minut -> ban 30 minut
       

      Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.
       
      DEFINICJE DOTYCZĄCE REGULAMINU
      § Użytkownik - osoba znajdująca się na serwerze
      § Reklamowanie - za reklamę uznajemy: avatar, nick, tag przy nicku, treści wpisywane na czacie bądź treści mówione poprzez czat głosowy
      § Cheat - oprogramowanie, które łamie zasady gry komputerowej ustalone przez jej twórców poprzez modyfikację elementów mechaniki gry
      § Tag areny - tag, który pokazuje numer areny, na której znajduje się użytkownik posiadający dany tag
      § Wulgaryzm - wyraz, wyrażenie lub zwrot uznawany przez użytkowników danego języka jako nieprzyzwoity, ordynarny
      § Scam - oszustwo polegające na wzbudzeniu u kogoś zaufania, a następnie wykorzystanie tego zaufania do wyłudzenia skinów
      § Rush - szybkie zaatakowanie przeciwnika powiązane z jak najszybszym zbliżeniem się do jego modelu
      § Bug - błąd w programie komputerowym
      § Mute - blokada czatu głosowego
      $ Przeszkadzanie i utrudnianie gry innym - rzucanie innym pod nogi granatów, granatów błyskowych przed model, blokowanie ich
      $ Admin - osoba posiadająca flagi administracyjne na serwerze

      Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
      Propozycje zmian regulaminu należy kierować do Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.
       lub do działu "Propozycje".
      Grafiki wykonane przez Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.
      .
    • Eryk
      Ahoj,
      do utworzenia tej serii "kartek z pamiętnika" zmotywował mnie dzisiejszy e-mail od szefa. Nie jest to pierwsza śmieszna czy dziwna sytuacja, dlatego jeżeli seria będzie miała jakieś tam grono odbiorców to postaram się ją rozwijać. Jeżeli macie jakieś swoje śmieszne przeżycia w szkole czy w pracy, to możecie je opisać w komentarzu.
       
      Kilka godzin temu zauważyłem, że na swoją pocztę firmową dostałem e-mail. Zdziwiłem się, ponieważ jakby nie patrzeć mamy dzisiaj 3 maja i raczej nie spodziewałem się żadnej poczty od kogoś z pracy, czy z firm afiliacyjnych, z którymi współpracujemy. W sumie to ciągle się dziwie sam sobie, że ciągle trzymam u siebie tę pocztę - tak naprawdę była mi potrzebna ostatni raz ponad 2 lata temu, kiedy projektowałem nadruki na koszulki i musiałem po pracy poprawiać projekty, które zepsuła firma zajmująca się nadrukiem nadruków na koszulki (masło maślane). Tak czy inaczej pierwszą moją myślą była wiadomość z newsletterem od konkurencji w celu pozyskania mnie jako swojego klienta. Po raz kolejny dziwię się sam sobie, że jeszcze nie zrezygnowałem z mailingu od tych patałachów, którzy nie potrafią nawet zwykłego kształtu dać pod tekst na banerze - kiedyś inspirowałem niektórymi bannerami konkurencji, jednak teraz nie mają nic ciekawego do zaoferowania. Drugą myślą był e-mail od któregoś z techników zajmujących się silnikiem, na którym stoi nasz sklep. Czasami mam wrażenie, że pracuje tam cały tabor cyganów, ponieważ raz dla testu zapytaliśmy ich ile będzie kosztowała jednorazowa usługa zmiany koloru tekstu jednej z kategorii na sklepie. Zaśpiewali nam 150 zł z datą ukończenia zadania 3 miesiące później, w trybie ekspres w ciągu godziny za 250 zł. Oczywiście ofertę wyśmialiśmy, ponieważ było to 5 minut pracy w css strony. Więcej opcji mi nie przeszło przez głowę, zatem postanowiłem sobie tego e-maila odłożyć na później, jednak moja ciekawość nie pozwoliła mi zbyt długo tego odkładać. 
      Był to e-mail od jednego z szefów, który obecnie był bodajże w Chinach lub w Tajlandii i załatwiał stamtąd materiały lub gotowe ubrania, na których zostanie dodane nasze logo lub jakiś napis typu QWERASDFZXC i pójdzie w świat. Temat e-maila wyglądał oczywiście jak najbardziej zachęcająco, a dokładniej tak: ";]". Oczywiście nie byłem jedynym odbiorcą tego e-maila. E-mail został wysłany do pozostałych grafików oraz do działu foto. Do tej pory nie mam pojęcia czy odbierać tę treść e-maila poważnie, czy po raz kolejny szef upił się i sobie "żartuje" w swój specyficzny sposób. 
      Jakieś pół roku temu miała miejsce podobna sytuacja, kiedy przeszedłem do pracy na godzinę 7:00 i pierwszą wiadomością na ogólnym chat'cie były alkoholowe wypociny szefa, który stwierdził, że zacznie ingerować w wygląd produktów oraz reklam, ponieważ "mi się to nie podoba". Nie muszę chyba wspominać o tym, że o kiedy zaczęliśmy wykonywać jego instrukcję, to sprzedaż produktów oraz zasięgi reklam spadły o prawie 30%. Tak czy inaczej, wiadomość była napisane w trybie rozkazującym z pewnym dopiskiem, który sprawił, że dzień stawał się lepszy. Dokładnie to wyglądało tak: "... jeżeli tego nie zrobicie to posypia sie wypowiedzenia poniewaz chyba sie nie znacie z dzialem foto na reklamie. ja nie zamierzam sie cackac". Po czym koło godziny 12 przyszedł do pracy i napisał wiadomość "niektórzy się na żartach nie znają". 
      Wracając do e-maila - treść zawarta w nim była o podobnym nastawieniu. A nawet ją przykleję:
      Linki prowadziły do bannerów sprzed 4 miesięcy, które już dawno nie są aktywne, ponieważ były tam głównie promocje zawierające kurtki i inne akcesoria zimowe. Postanowiłem mimo wszystko olać tego e-maila, ponieważ i tak nie mam dostępu do grafik - wszystkie znajdują się na serwerze w budynku, w którym pracuje - a czułem też, że to podobna sytuacja co miała miejsce właśnie pół roku temu. Mimo wszystko przesłałem screen do Patryka, który jest dyrektorem całego piętra, na którym się znajdujemy. Nie zdążyłem dobrze zaznaczyć obszaru, który chciałem zescreenować, a dostałem drugą wiadomość od drugiego szefa. Na początku pomyślałem, że serio coś się dobrze im pomieszało, skoro chcą byśmy 3 maja poprawiali grafiki sprzed kilku miesięcy. Jednak, druga wiadomość wygląda tak:
      Dodam jeszcze, że moi szefowie to bracia i Łukasz jest tym starszym bratem. 
      Sprawę oczywiście olałem i nie mogę doczekać się poniedziałku, kiedy znowu dostaniemy wiadomość "nie znacie się na
    • Woodpecker
      Regulamin działu "Wasza galeria"
       
      1. Każdy użytkownik ma prawo założyć tylko i wyłącznie jeden temat.
      2. Autor tematu jest zobowiązany do aktualizowania znajdujących się w nim zdjęć oraz aktualizowania galerii minimum raz w miesiącu. W przeciwnym wypadku temat będzie wyrzucany do kosza lub archiwum prac - w zależności od jakości prac.
      3. Temat, w którym znajdują się wygasłe zdjęcia, będzie lądował w koszu.
      4. Osoba zakładająca parę tematów ze swoimi pracami, będzie odpowiednio nagradzana.
      5. Prosimy również o zachowanie estetyki i systematyczności w tematach. 
      6. Za niedostosowanie się do powyższego regulaminu, grozi odpowiednia kara.
       
    • Eryk
      Rekrutacja na Adminów Testowych
      Chciałbyś/chciałabyś zostać adminem na jednym z naszych serwerów? Nic prostszego, wystarczy że napiszesz podanie według zamieszczonego poniżej wzoru.
      Podanie piszemy w tym dziale gdzie zakładamy nowy wątek i piszemy zgodnie z wzorem podania na admina.
      Osobą rozpatrującą podania jest Opiekun Serwera.
      Na rozpatrzenie podania mamy 48H naliczane od momentu wypowiedzenia się wszystkich Adminów. Admini mają 72h na wypowiedzenie się w podaniu nowego użytkownika.
       
      Jeżeli chcesz napisać wiadomość prywatną w celu pospieszenia osoby rozpatrującej podania poważnie się zastanów, ponieważ może to skutkować odrzuceniem Twojego podania.

      Admin Testowy jest przyznawany na okres 30 dni od momentu zgłoszenia się przyjętego kandydata po rangę. 
      Każda osoba, która przejdzie okres próbny bez żadnych przyjętych skarg ma obowiązek kandydować na Admina Stałego, pisząc podanie, w którym pozna opinię graczy oraz opiekuna serwera. 

      Jeżeli skarga na Admina Testowego zostanie przyjęta, skutkuje ona ostrzeżeniem słownym. Kolejna przyjęta skarga będzie równoznaczna z utratą Admina.
      Listę adminów testowych można zobaczyć na stronie:
      Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.
      w zakładce Admini Serwerów
        Na admina testowego można startować tylko raz!
      Osoby, które posiadały admina testowego po 01.09.2016 nie mogą startować w tej rekrutacji. Reszta ma czyste konto.
      Każdy admin zobowiązany jest do odwiedzania forum co najmniej raz dziennie. Zobowiązani również jesteście do wypowiadania się w tematach z nowymi kandydatami na adminów.
      W przypadku skarg czy odwołania link do tematu jest podsyłany adminowi na PW lub poprzez oznaczenie admina w poście, czas na wypowiedź wynosi 24h. Jeśli w tym czasie admin banujący nie zamieści swojej wypowiedzi zostanie ostrzeżony słownie przez opiekuna adminów. Druga taka wpadka z racji na admina testowego zakończy się degradacją.
       
      Wymagania:
      Przegrane 10h na wybranym serwerze; Obecność na serwerze dłuższa niż 10 dni; Obowiązek odwiedzania forum przynajmniej raz dziennie; Wypowiadanie się w podaniach na adminów. Sprawny mikrofon; Pamiętajcie jednak, że pod uwagę będzie brane wasze zachowanie oraz zaangażowanie w serwer.
      Wzór:
      Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć code.

      * Im więcej napiszesz o sobie, tym masz większą szansę na przyjęcie Twojego podania.
      ** W tym punkcie należy uwzględnić swoją znajomość SourceModa w skali 1-10, która może zostać zweryfikowana przez osobę przyjmującą podania.
      *** Zgadzasz się wyrażać opinie wypowiadać we wszystkich podaniach na adminów
      Czas, po którym możesz ponownie napisać podanie (w razie odrzucenia poprzedniego) wynosi 1 tydzień!*
      By zostać Adminem Stałym musisz wpierw musisz zostać Adminem Testowym, ma to na celu weryfikację Twoich umiejętności oraz wiedzy na temat Adminowania na serwerze.
    • vireless
      Witam. Z dniem dzisiejszym otwieram rekrutacje na opiekuna serwera FFA CS:GO MOD! Głównym powodem jest brak zaangażowania poprzedniego opiekuna w prawidłowy rozwój serwera oraz brak chęci na dalszą współprace. Rekrutacja potrwa około 7 dni. Zapraszam do składania podań w tym temacie. 
      Wymagania:
      Posiadanie konta Steam, niezbanowanego na żadnym serwisie (AntiCheat, BL, VAC).
      Składając podanie na opiekuna serwera musisz mieć ukończone 16 lat! Nie liczy się wiek ale dojrzałość.
      Staż na forum minimum miesiąc. 
      Regularne przebywanie na serwerze.
      Znajomość regulaminu oraz zasad panujących na serwerze.
      Sprawny mikrofon.
      Kultura, dojrzałość, umiejętność pracy w zespole, kreatywność.
      Skala znajomości AMXX:
       1 - Nie posiadasz informacji o amxx
       2 - Wiesz mniej więcej co to amxx, ale nie rozumiesz jeszcze o co w tym chodzi
       3 - Orientujesz się w amxmodmenu
       4 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu - próg wymagań
       5 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu oraz znasz kilka dodatkowych komend np. umiesz zrobić screenshoty
       6 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu oraz znasz dużo dodatkowych komend
       7 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu oraz znasz dużo dodatkowych komend. Potrafisz z poziomu konsoli zmienić ustawienia serwera.
       8 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu oraz znasz dużo dodatkowych komend, do tego umiesz w FTP serwera wgrywać pluginy.Potrafisz z poziomu konsoli zmienić ustawienia serwera.
       9 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu oraz znasz dużo dodatkowych komend, do tego umiesz całkowitą obsługę FTP serwera tj. wgrywać pluginy, ustalać cvary dodawać adminów, zmieniać ustawienia serwera oraz wgrywać różne mapy modele itp. Potrafisz z poziomu konsoli zmienić ustawienia serwera.
       10 - Umiesz sprawnie korzystać z amxmodmenu oraz znasz dużo dodatkowych komend, do tego umiesz całkowitą obsługę FTP serwera tj. wgrywać pluginy, ustalać cvary dodawać adminów, zmieniać ustawienia serwera oraz wgrywać różne mapy modele itp. Potrafisz z poziomu konsoli zmienić ustawienia serwera. Potrafisz w średnim lub małym stopniu edytować pluginy.
      Wzór:
       
      Pisząc podanie pamiętaj, że Opiekun to osoba odpowiedzialna za porządek i rozwój serwera!
  • Przeglądający   0 użytkowników

×