Skocz do zawartości

 

Sprawdź teraz

Powrót do żywych  -> KLIK

Problem ze skinami?  -> ZGŁOŚ SIĘ TUTAJ

krvlix

Regulamin serwera Arena 1v1

Rekomendowane odpowiedzi

13.png8.png

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z przestrzegania go!

§ 1.1. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin!
§ 1.2. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
§ 1.3. Na serwerze obowiązuje zakaz reklamowania innych serwerów, stron internetowych (w tym stron zawierających treści pornograficzne oraz stron, na których sprzedawane/udostępniane są cheaty (wspomagacze) do jakichkolwiek gier);
           1) Wyjątkiem są reklamy ruletek, jackpotów (nie mylić ze stronami oferującymi sprzedaż skinów).
§ 1.4. Nick użytkownika znajdującego się na serwerze musi posiadać co najmniej trzy znaki z klawiatury o układzie liter QWERTY;
§ 1.5. Zakazane jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, obrażającego czyjeś uczucia i krótszego niż 3 znaki;
§ 1.6. Zakazane jest posiadanie zmiennego tagu przy nicku, który automatycznie zmienia tag areny w tabeli;
§ 1.7. Obowiązuje zakaz wyzywania i obrażania innych użytkowników, a także zakaz nadużywania wulgaryzmów;
§ 1.8. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe, tag. Podszywaniem się  jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
§ 1.9. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z forum www.cs-reload.pl  lub serwera Arena 1v1;
§ 1.10. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
§ 1.11. Na serwerze obowiązuje zakaz scamowania innych graczy. Każda udowodniona próba lub dokonane oszustwo będą karane;
§ 1.12. Zakaz zajmowania slota, m.in. przesiadywanie na Spectator/AFK;
§ 1.13. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz kampienia;
§ 1.14. Na serwerze dozwolone jest rushowanie;
§ 1.15. Zakaz używania bugów mapy, wychodzenia na tekstury;
§ 1.16. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
§ 1.17. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. przez mikro;
§ 1.18. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
            1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie oraz jest rozgarnięty.
            2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym.
§ 1.19. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
§ 1.20. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom;
§ 1.21. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
§ 1.22. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
§ 1.23. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
§ 1.24. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez komendę !call w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
§ 1.25. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników;
§ 1.26. Zakaz używania komunikatorów takich jak TS3, Skype itp. w celu przekazywania sobie info o położeniu przeciwnika;
§ 1.27. Serwer Arena 1v1 to nie rynek skinów. Jeżeli chcesz komuś zaproponować wymianę/sprzedaż to zrób to poza serwerem;
§ 1.28. Nieprzestrzeganie regulaminu gry będzie karane;
§ 1.29. Jeżeli nie grasz w trybie nożowym, grając na innym trybie nie możesz wymagać od innych walki nożowej;
§ 1.30. Wchodzenie na aktywny banie z innego konta o tym samym IP = ban na obydwóch kontach.

§ 1.31. Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani.


7.png

§ 2.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
§ 2.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
§ 2.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
§ 2.3. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;

§ 2.4. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze, mają tylko osoby z rangą Forum Support wzwyż;
            1) Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi" lub "Support". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.

§ 2.5. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
§ 2.6. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
§ 2.7. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
§ 2.8. Admin ma obowiązek pomagać graczom jeżeli mają problem dotyczący usługi/regulaminu;
§ 2.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
§ 2.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.


3.png

Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
Reklamowanie innych niedozwolonych stron -> Ban 7 dni
Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 10 minut
Zmienny tag przy nicku -> Kick z powodem "Usuń zmienny tag przy nicku!" -> Ban 10 minut

Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów -> Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia
Podszywanie się pod użytkownika/administratora -> Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"
Udowodniona próba scamowania/scam -> Ban permanentny 
Przesiadywanie Spectator/AFK -> Kick z powodem "AFK!" -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Kampienie -> Ostrzeżenie -> ban 30 minut -> Ban 1 godzina
Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. -> Ban od 1 dnia do 1 tygodnia
Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> Mute
Posiadanie uszkodzonego mikrofonu -> Mute
Przeszkadzanie w grze innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 10 minut
Kwestionowanie decyzji admina -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień
Używanie komunikatorów w celu dawania sobie info -> Ban 7 dni
Prowokowanie innych użytkowników -> 1 godzina -> 1 dzień
Propozycje wymiany/sprzedaży skinów na czacie głosowym/tekstowym -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut 
Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut
Nadużywanie wulgaryzmów -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Spamowanie przy pomocy komendy !call -> Ban 30 minut
Używanie cheatów -> Ban permanentny 

Jawne ukrywanie graczy z AB -> Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień
Specjalne uciekanie/chowanie się przy końcówce czasu lub na rundzie nożowej: Ostrzeżenie -> ban 10 minut -> ban 30 minut

 


Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.
 

DEFINICJE DOTYCZĄCE REGULAMINU

§ Użytkownik - osoba znajdująca się na serwerze
§ Reklamowanie - za reklamę uznajemy: avatar, nick, tag przy nicku, treści wpisywane na czacie bądź treści mówione poprzez czat głosowy
§ Cheat - oprogramowanie, które łamie zasady gry komputerowej ustalone przez jej twórców poprzez modyfikację elementów mechaniki gry
§ Tag areny - tag, który pokazuje numer areny, na której znajduje się użytkownik posiadający dany tag
§ Wulgaryzm - wyraz, wyrażenie lub zwrot uznawany przez użytkowników danego języka jako nieprzyzwoity, ordynarny
§ Scam - oszustwo polegające na wzbudzeniu u kogoś zaufania, a następnie wykorzystanie tego zaufania do wyłudzenia skinów
§ Rush - szybkie zaatakowanie przeciwnika powiązane z jak najszybszym zbliżeniem się do jego modelu
§ Bug - błąd w programie komputerowym
§ Mute - blokada czatu głosowego
$ Przeszkadzanie i utrudnianie gry innym - rzucanie innym pod nogi granatów, granatów błyskowych przed model, blokowanie ich
$ Admin - osoba posiadająca flagi administracyjne na serwerze

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.

Propozycje zmian regulaminu należy kierować do 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

 lub do działu "Propozycje".
Grafiki wykonane przez

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

.

Edytowane przez KDKJ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Woodpecker
      Regulamin działu "Wasza galeria"
       
      1. Każdy użytkownik ma prawo założyć tylko i wyłącznie jeden temat.
      2. Autor tematu jest zobowiązany do aktualizowania znajdujących się w nim zdjęć oraz aktualizowania galerii minimum raz w miesiącu. W przeciwnym wypadku temat będzie wyrzucany do kosza lub archiwum prac - w zależności od jakości prac.
      3. Temat, w którym znajdują się wygasłe zdjęcia, będzie lądował w koszu.
      4. Osoba zakładająca parę tematów ze swoimi pracami, będzie odpowiednio nagradzana.
      5. Prosimy również o zachowanie estetyki i systematyczności w tematach. 
      6. Za niedostosowanie się do powyższego regulaminu, grozi odpowiednia kara.
       
    • Mary Mary
      Wymagania na Grafika.
      Wiek bez znaczenia; Konto założone minimum miesiąc przed złożeniem podania; Założona własna pracowania/galeria; Brak poważnych warnów/ostrzeżeń; Pomoc przy zleceniach na naszym forum; Osoba będąca codziennie online z możliwymi wyjątkami. Wzór, którego należy użyć w podaniu :
      Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć code.
       
      Przywileje rangi Grafik:
      Moderacja w dziale Grafika; Po wykonaniu minimum 5 prac na forum, vip na wybranym serwerze na stałe. (Do momentu zmiany/utraty rangi); Możliwość prowadzenia FanPage Cs-Reload, jeśli dana osoba wyrazi chęć; Ranga na Ts3 uprawniająca do wchodzenia na każdy kanał. (Z wyjątkiem kanałów administracyjnych); Aktywny udział w randze może przyczynić się do późniejszego awansu na wyższą rangę. Regulamin składania podania:
      Jeśli nie spełniasz wymagań, a widzisz swoją szansę możesz spróbować. Nie będziesz za to karany, a być może dowiesz się czegoś, co mógłbyś w przyszłości zmienić; Podanie nie może zawierać ankiety; Nie nakłaniamy innych użytkowników/znajomych do wypowiedzi w naszym podaniu; Jeżeli ktoś piszący podanie nie spełnia powyższych wymagań, osoba rozpatrująca może naciągnąć wymagania i przyjąć podanie, gdy sytuacja tego wymaga; Osoba, która nie złożyła podania, ale wyróżniająca się, może zostać awansowana do grupy Grafik.
    • Mary Mary
      Skończone 16 lat (możliwe wyjątki); Aktywność na forum/serwerach. Miesięczna liczba godzin na serwerze musi być średnią godzin spędzonych przez adminów ! Znajomość naszego silnika forum IP.Board, a przynajmniej chęć nauki jego obsługi; Znajomość języka polskiego; Konto zarejestrowane 4 miesiące przed złożeniem podania; Użytkownik nie może posiadać żadnych poważnych* ostrzeżeń; Umiejętność współpracy i pracy w zespole. Cierpliwość oraz systematyczność; Osoba będąca codziennie online z możliwymi wyjątkami; Osoba z doświadczeniem w adminowaniu.  * Obraza użytkowników i administracji, ich rodziny; reklamowanie konkurencyjnych sieci; zbędne dyskusje - prowokacje administracji i innych użytkowników; chamskie odnoszenie się wobec innych użytkowników; nagminne łamanie regulaminu; rozpowszechnianie czyjegoś wizerunku.
      Wzór, którego należy użyć w podaniu.
      Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć code.
       
      Jeśli nie spełniasz wymagań, a widzisz swoją szansę możesz spróbować. Nie będziesz za to karany, a być może dowiesz się czegoś, co mógłbyś w przyszłości zmienić; Podanie nie może zawierać ankiety; Nie nakłaniamy innych użytkowników/znajomych do wypowiedzi w naszym podaniu. Jeżeli ktoś piszący podanie nie spełnia powyższych wymagań, osoba rozpatrująca może naciągnąć wymagania i przyjąć podanie, gdy sytuacja tego wymaga; Osoba, która nie złożyła podania, ale wyróżniająca się, może zostać awansowana do grupy Forum Support.
    • ZimoS
      Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć code.
  • Przeglądający   0 użytkowników

×