Skocz do zawartości

 

Sprawdź teraz

Sprawdź nasz nowy serwer - 4FUN IP: 4fun.cs-reload.pl:27185 -> POŁĄCZ

ZBIÓRKI ORAZ KONKURS  ->ZGŁOŚ SIĘ TUTAJ

Zabujca Ortografii

Regulamin serwera 4Fun

Rekomendowane odpowiedzi

10.png


8.png

§ 1.1. Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu;
§ 1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalania z jego przestrzegania;
§ 1.3. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
§ 1.4. Każdy gracz w przypadku zrobienia screenów zobowiązany jest do wstawienia ich na forum w ciągu 48 godzin;
§ 1.5. Omijanie banów jest karane ponownym oraz wydłużonym banem;
§ 1.6. Wchodzenie na aktywnym banie skutkuje banem permanentnym na wszystkie serwery oraz forum;
§ 1.7. Zabronione jest używanie nicków wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia;
§ 1.8. Nick nie powinien zawierać znaku # (umieszczając go w swojej nazwie ryzykujesz powstaniem problemów z wykonaniem twojej usługi - nie bierzemy za to odpowiedzialności);
§ 1.9. Nie korzystamy ze standardowych nicków: Player, Unnamed;
§ 1.10. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe. Podszywaniem się jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
§ 1.11. 
Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z serwera 4FUN oraz pod osoby pełniące jakiekolwiek funkcje administracyjne na forum lub serwerach;
§ 1.12. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
§ 1.13. Zabronione jest spamowanie, reklamowanie innych serwerów oraz sieci.

§2. Zasady dotyczące kultury i zachowania.
 

§ 2.1. Korzystanie z czatu głosowego na serwerze dozwolone jest od lat 16 lub jeśli gracz jest po mutacji.
            1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie oraz jest rozgarnięty.
            2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym.
§ 2.2. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
§ 2.3. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie modulatora głosu itp. przez mikro;
§ 2.4. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
§ 2.5. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
§ 2.6. Zabronione jest wyzywanie i obrażanie innych użytkowników, a także nadużywanie wulgaryzmów;
§ 2.7. Zabronione jest wszczynanie kłótni i prowokowanie do ich powstania;
§ 2.8. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
§ 2.9. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
§ 2.10. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny ([email protected]) bądź przez plugin /zawołaj w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
§ 2.11. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników.

§3. Zasady dotyczące rozgrywki.
 

§ 3.1. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz cheatowania, używania wszelkiego rodzaju wspomagaczy;
§ 3.2. Zabronione jest wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca;
§ 3.3. Celem dla drużyny TT jest jak najszybciej podłożyć bombę i bronić jej przed rozbrojeniem;
§ 3.4. Celem dla drużyny CT jest bronić bombsite przed podłożeniem bomby przez terrorystów;
§ 3.5. Jeżeli na mapie znajdują się hosty to zadaniem drużyny CT jest ich odbicie;
§ 3.5. Jeżeli terrorystom uda się podłożyć bombę celem drużyny CT jest odbicie BS i rozbrojenie bomby;
§ 3.6. Jeżeli bomba nie jest podłożona zawodnicy drużyny CT mogą kampić;
§ 3.7. Terroryści mogą kampić tylko w przypadku, kiedy podłożyli bombę na bombsite;
§ 3.8. Na własnym respie użytkownik może znajdować się do 1:30 czasu rundy - obowiązuje to drużynę wykonującą cel mapy;
§ 3.9. Jeżeli nie wykonujesz celów mapy w danej drużynie zostaniesz ukarany banem;
§ 3.10. Cele mapy są obowiązkowe. 
§ 3.11. Korzystamy z grafiki OpenGL, grafika Software jest niedozwolona!
§ 3.12. Posiadanie modeli postaci, które stanowczo ułatwiają grę (np. niebieski model CT a czerwony TT), traktowane jest również jako oszustwo i karane jest banem.
§ 3.13. Nie utrudniamy rozgrywki swojej drużynie, nie blokujemy, nie biegamy celowo za towarzyszem, nie rzucamy zbędnego smok'a;
§ 3.14. Wchodzenie, bieganie po teksturach, korzystanie z bugów mapy karane jest banem;
§ 3.15. Rashowanie jest dozwolone.

3.png

Cheatowanie, skryptowanie, używanie niedozwolonych aliasów, oraz reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
Reklamowanie innych niedozwolonych stron -> Ban 7 dni
Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 30 minut
Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów -> Ban od 1 dnia do 7 dni
Podszywanie się pod użytkownika/administratora -> Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"
Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. -> Ban od 1 dnia do 1 tygodnia
Przeszkadzanie w grze innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 10 minut
Kwestionowanie decyzji admina -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień
Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut
Przesiadywanie na własnym respie po 1:30 -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Niewykonywanie celów mapy -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Nadużywanie wulgaryzmów -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut

Wchodzenie na aktywnym banie ->Ban Permanentny
Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> upomnienie ->ban 5 minut -> ban 30 minut
Nadużywanie Zawołaj Admina -> Ban 30 minut
Wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Korzystanie z grafiki innej niz OpenGL ->  Ban od 1 dnia do 7 dni

Posiadanie niedozwolonych modeli postaci -> Ban do 7 dni
Wchodzenie na TXT -> Kick -> ban 30 minut
Reconnect po śmierci z ruletki ->Slay ->Ban 30 minut
Przedłużanie walki na noże -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut -> Ban 1 godzina

Podpowiadanie na ts3 lub na innych komunikatorach -> ban 1h -> ban 3h

7.png

§ 4.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
§ 4.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
§ 4.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
§ 4.4. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;

§ 4.5. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze mają tylko osoby z rangą Forum Support wzwyż;
            1) Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi" lub "Support". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.

§ 4.6. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
§ 4.7. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
§ 4.8. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
§ 4.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
§ 4.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.

DEFINICJE DOTYCZĄCE REGULAMINU

§ Użytkownik - osoba znajdująca się na serwerze
§ Reklamowanie - za reklamę uznajemy: avatar, nick, tag przy nicku, treści wpisywane na czacie bądź treści mówione poprzez czat głosowy
§ Cheat - oprogramowanie, które łamie zasady gry komputerowej ustalone przez jej twórców poprzez modyfikację elementów mechaniki gry
§ Wulgaryzm - wyraz, wyrażenie lub zwrot uznawany przez użytkowników danego języka jako nieprzyzwoity, ordynarny
§ Bug - błąd w programie komputerowym
§ Mute - blokada czatu głosowego
§ Admin - osoba posiadająca flagi administracyjne na serwerze
§ Kampienie - przebywanie cały czas w jednym miejscu na mapie
§ Bombsite - miejsce, gdzie należy podłożyć bombę
§ Resp - miejsce w którym odradza się dana drużyna na początku rundy
§ TXT - Prosto mówiąc tekstury są to miejsca, które nie są przeznaczone do gry - znajdują się praktycznie na każdej mapie (zdarzają się wyjątki). Nie da się na nie wejść bez wspomagaczy typu podwójny podskok/zmniejszona grawitacja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×