Skocz do zawartości

 

Sprawdź teraz

Powrót do żywych  -> KLIK

Problem ze skinami?  -> ZGŁOŚ SIĘ TUTAJ

ESN.

Regulamin Only DD2 1.6

Rekomendowane odpowiedzi

 

8.png

§ 1.1. Przebywanie na serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu;
§ 1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalania z jego przestrzegania;
§ 1.3. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
§ 1.4. Każdy gracz w przypadku zrobienia screenów zobowiązany jest do wstawienia ich na forum w ciągu 48 godzin;
§ 1.5. Omijanie banów (tyczy się Neostrady, Netii) jest karane ponownym oraz wydłużonym banem;
§ 1.6. Wchodzenie na aktywnym banie skutkuje banem permanentnym na wszystkie serwery oraz forum;
§ 1.7. Zabronione jest używanie wulgarnych, rasistowskich, obrażających czyjeś uczucia lub propagujących nienawiść nicków oraz sprayów;
§ 1.8. Nick nie powinien zawierać znaku # (umieszczając go w swojej nazwie ryzykujesz powstaniem problemów z wykonaniem twojej usługi - nie bierzemy za to odpowiedzialności);
§ 1.9. Nie korzystamy ze standardowych nicków: Player, Unnamed;
§ 1.10. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe. Podszywaniem się jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
§ 1.11. 
Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z serwera Only DD2, Only DD2 #2 oraz pod osoby pełniące jakiekolwiek funkcje administracyjne na forum lub serwerach;
§ 1.12. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
§ 1.13. Zabronione jest spamowanie, reklamowanie innych serwerów oraz sieci.
§ 1.14.
Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani.

Zasady dotyczące kultury:

§ 2.1. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
            1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie lub dać poprawne info po śmierci zachowując przy tym powagę.
            2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym. - Oczywiście nie dotyczy to sytuacji w, której głos jest wyjątkowo piskliwy, a dana kobieta nie ma 16 lat.
§ 2.2. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
§ 2.3. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. przez mikro;
§ 2.4. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
§ 2.5. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
§ 2.6. Zabronione jest wyzywanie i obrażanie innych użytkowników, a także nadużywanie wulgaryzmów;
§ 2.7. Zabronione jest wszczynanie kłótni i prowokowanie do ich powstania;
§ 2.8. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
§ 2.9. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
§ 2.10. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez plugin /zawołaj w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
§ 2.11. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników.

Zasady dotyczące rozgrywki:

§ 3.1. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz cheatowania, używania wszelkiego rodzaju wspomagaczy;
§ 3.2. Zabronione jest wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca;
§ 3.3. Celem dla drużyny TT jest jak najszybciej podłożyć bombę i bronić jej przed rozbrojeniem;
§ 3.4. Celem dla drużyny CT jest bronić bombsite przed podłożeniem bomby przez terrorystów;
§ 3.5. Jeżeli terrorystom uda się podłożyć bombę celem drużyny CT jest odbicie BS i rozbrojenie bomby;
§ 3.6. Jeżeli bomba nie jest podłożona zawodnicy drużyny CT mogą kampić;
§ 3.7. Terroryści mogą kampić tylko w przypadku, kiedy podłożyli bombę na bombsite;
§ 3.8. 
Na własnym respie oraz w jego okolicach użytkownik może znajdować się do 1:15 czasu rundy - obowiązuje to drużynę wykonującą cel mapy.  Zakazane i dostępne miejsca dostępne

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

mapka.jpg
§ 3.9. Jeżeli nie wykonujesz celów mapy w danej drużynie zostaniesz ukarany banem;
§ 3.10. Cele mapy są obowiązkowe. Gdy gracz perfidnie biega po mapie za fragami admin ma prawo go slayować;
§ 3.11. Korzystamy z grafiki OpenGL, grafika Software jest niedozwolona!
§ 3.12. Posiadanie modeli postaci, które stanowczo ułatwiają grę, traktowane jest również jako oszustwo i karane jest banem. 
§ 3.13. Nie utrudniamy rozgrywki swojej drużynie, nie blokujemy, nie biegamy celowo za towarzyszem, nie rzucamy zbędnego smok'a;
§ 3.14. Wchodzenie, bieganie po teksturach, korzystanie z bugów mapy karane jest banem;
§ 3.15. Rashowanie jest dozwolone.
§ 3.16. Całkowity zakaz podkładania "cichej paki", bugowania paki. 
( *Nie dotyczy to zrzucania paki na longa czy CT na bombside A )

Zasady dotyczące adminów:

§ 4.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
§ 4.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
§ 4.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
§ 4.4. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;
§ 4.5. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze, mają tylko osoby z rangą Forum Support wzwyż;
            1) Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi" lub "Support". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.
§ 4.6. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
§ 4.7. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
§ 4.8. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
§ 4.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
§ 4.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.

Taryfikator banów:

Cheatowanie, skryptowanie, używanie niedozwolonych aliasów, oraz reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
Reklamowanie innych niedozwolonych stron -> Ban 7 dni
Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 30 minut

Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów -> Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia
Podszywanie się pod użytkownika/administratora -> Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"
Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. -> Ban od 1 dnia do 1 tygodnia
Przeszkadzanie w grze innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 5 minut
Kwestionowanie decyzji admina -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień
Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut
Przesiadywanie/przebieganie na własnym respie, bądź w jego

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

 po 1:15  -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Niewykonywanie celów mapy -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Nadużywanie wulgaryzmów -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Wchodzenie na aktywnym banie -> Ban Permanentny
Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> upomnienie -> ban 5 minut -> ban 30 minut
Nadużywanie Zawołaj Admina -> Ban 30 minut
Reconnect po własnej śmierci -> Kick -> Ban 5 minut
Wyrzucanie paki w niedozwolone miejsca -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Korzystanie z grafiki innej niz OpenGL ->  Ban 1 dzień

Posiadanie niedozwolonych modeli postaci -> Ban 7 dni ( po uprzednim upomnieniu gracza )
Nadmierne łamanie punktów regulaminu ->   Ban do  7 dni   
Podpowiadanie na ts3 lub na innych komunikatorach ->Ban od 1 dnia do 7 dni.
Podłożenie cichej paki, bugowanie -> Ban 30min -> Ban do 3h.
Jawne ukrywanie graczy z AB -> Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień


Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.
Grafiki wykonane przez 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×