Skocz do zawartości

Sprawdź teraz

Błędy z usługami z dnia 18.02.2019 -> SPRAWDŹ

Problem ze skinami?  ->ZGŁOŚ SIĘ TUTAJ

Joe Franko

[Rozpatrzone pozytywnie]Joe Franko v2

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: Joe Franko

SteamID:  STEAM_0:0:197253063

Serwer: DD2

Imię: Dawid 

Link do profilu na banid.pl: 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

Link do Twojego GT na serwerze: 

gt z tego tygodnia wygląda słabo, ponieważ mam przygotowania do mistrzostw polski w futsalu. 

Doświadczenie: Tak jak w poprzednich podaniach pisałem.. miałem już tutaj admina bardzo długo i chce go mieć dalej :). Straciłem tutaj zaufanie u niektórych osób i chcę to naprawić... :(

Znajomość AMXX(1-10): 7

Kilka zdań o sobie: Mam na imię Dawid, mam 16 lat, trenuję piłkę nożną od 10 lat :D. Uczę się w technikum o profilu budownictwo :p. Codziennie gram sobie w cs.

Sprawny mikrofon: TAK/NIE Tak

Czy byłeś karany na serwerach CS-Reload.pl: TAK/NIE Nie 

Czy masz aktywną usługę na serwerze (VIP): TAK/NIE Tak

Kontakt: Steam, forum

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Zapraszam do wypowiedzi :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

doświadczenie masz, aktywność jest regularna(prócz obecnego tygodnia jak już wyżej wspominałeś). niemniej jednak, jak na okres, w którym miałeś "odkupić" swoje winy, szału nie ma. tak czy siak, jestem na tak, ponieważ adminów aktualnie wielu nie ma, zwłaszcza tych aktywnych. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Może ta Twoja aktywność od 20 dni nie jest najgorsza, ale trzeba pamiętać o tym, że byleś opiekunem tego serwera jakieś 2 miesiące temu. Po degradacji, z tego co tam napisali w Twoim podaniu, dostałeś admina na innej sieci. "Każdy" popełnia błędy, ale to chyba jeszcze nie ten czas, żebyś dostał ponownie tutaj admina. Ostatnie Twoje podanie zostało odrzucone 2 tygodnie temu, po takim okresie o admina może starać się osoba, która nie spełniała wymagań, a nie ktoś, kto  "stracił zaufanie?" administracji (chyba).