Nowości

Sponsorzy/Partnerzy


Pukawka - Serwery gier CSSetti.pl - Lista serwerów Counter-Strike 1.6
KDKJ

Regulamin serwera Only Mirage

1 odpowiedź w tym temacie

Regulamin serwera Only Mirage

8.png

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z przestrzegania go!

§ 1.1. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin!
§ 1.2. Mówienie nieprawdziwych informacji o regulaminie serwera jest zabronione - nie jesteś pewny, nie mów;
§ 1.3. Na serwerze obowiązuje zakaz reklamowania innych serwerów, stron internetowych (w tym stron zawierających treści pornograficzne oraz stron, na których sprzedawane/udostępniane są cheaty (wspomagacze) do jakichkolwiek gier);
           1) Wyjątkiem są reklamy ruletek, jackpotów (nie mylić ze stronami oferującymi sprzedaż skinów).
§ 1.4. Nick użytkownika znajdującego się na serwerze musi posiadać co najmniej trzy znaki z klawiatury o układzie liter QWERTY;
§ 1.5. Zakazane jest posiadanie nicku wulgarnego, rasistowskiego, obrażającego czyjeś uczucia i krótszego niż 3 znaki;
§ 1.6. Obowiązuje zakaz wyzywania i obrażania innych użytkowników, a także zakaz nadużywania wulgaryzmów;
§ 1.7. Zakaz podszywania się pod admina na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe, tag. Podszywaniem się  jest również rozpowiadanie na serwerze o samym fakcie posiadania przez siebie admina, jeżeli tak naprawdę go nie mamy;
§ 1.8. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników z forum www.cs-reload.pl  lub serwera Only Mirage;
§ 1.9. W przypadku, gdy gracz wykryje błąd na serwerze, powinien zgłosić go adminom bądź właścicielom serwera;
§ 1.10. Na serwerze obowiązuje zakaz scamowania innych graczy. Każda udowodniona próba lub dokonane oszustwo będą karane;
§ 1.11. Zakaz zajmowania slota, m.in. przesiadywanie na Spectator/AFK;
§ 1.12. Jeżeli bomba nie jest podłożona zawodnicy drużyny CT mogą kampić;
§ 1.13. Terroryści mogą kampić tylko w przypadku, kiedy podłożyli bombę na bombsite;
§ 1.14. Zakaz używania bugów mapy, wychodzenia na tekstury;
§ 1.15. Nadmierne rozmowy prowadzone między użytkownikami oraz monologi, które będą przeszkadzać innym użytkownikom będą karane;
§ 1.16. Zakaz puszczania muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. przez mikro;
§ 1.17. Jeśli nie przeszedłeś mutacji, to nie masz prawa odzywać się przez mikrofon;
            1) Wyjątkiem jest jeśli taki użytkownik chce zgłosić problem z serwerem, chce poinformować innych o regulaminie oraz jest rozgarnięty.
            2) Ten punkt regulaminu nie dotyczy płci żeńskiej. Jeżeli osoba zmutowana podaje się za kobietę administrator ma prawo przeprowadzić krótką rozmowę na dowolnym komunikatorze głosowym.
§ 1.18. Jeżeli użytkownik ma uszkodzony mikrofon i podczas używania czatu głosowego wydobywa się z niego buczenie, szum, głos jest przerywany, administrator ma prawo dać mute takiemu użytkownikowi;
§ 1.19. Zakaz przeszkadzania i utrudniania gry innym graczom;
§ 1.20. Posiadanie wysokiego pingu bądź widocznych klatek będzie karane;
§ 1.21. Kwestionowanie decyzji admina, bądź wdawanie się w dyskusję z innymi użytkownikami/adminem będzie karane;
§ 1.22. Jeżeli nie zgadasz się z decyzją admina, możesz to zgłosić w odpowiednim dziale na forum;
§ 1.23. O łamaniu regulaminu przez użytkownika informujemy adminów przez czat administracyjny bądź przez komendę !call w innym przypadku - pisanie o łamaniu regulaminu przez innych graczy na czacie głównym lub drużynowym, możesz zostać ukarany;
§ 1.24. Zakaz stawiania bezpodstawnych oskarżeń wobec administracji i innych użytkowników;
§ 1.25. Zakaz używania komunikatorów takich jak TS3, Skype itp. w celu przekazywania sobie info o położeniu przeciwnika;
§ 1.26. Serwer to nie rynek skinów. Jeżeli chcesz komuś zaproponować wymianę/sprzedaż to zrób to poza serwerem;
§ 1.27. Nieprzestrzeganie regulaminu gry będzie karane;
§ 1.28. Jeżeli nie grasz w trybie nożowym, grając na innym trybie nie możesz wymagać od innych walki nożowej;
§ 1.29. Wchodzenie na aktywny banie z innego konta o tym samym IP = ban na obydwóch kontach.
§ 1.30. Gracze, którzy JAWNIE ukrywają osoby z aktywnym banem, mogą zostać ukarani.

7.png

§ 2.1. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum raz na dwa dni;
§ 2.2. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze;
§ 2.3. Admin ma obowiązek karania graczy zgodnie z regulaminem;
§ 2.3. Admin ma zakaz faworyzowania graczy;
§ 2.4. Admin ma zakaz banowania drugiego admina. Prawo do zbanowania admina na pilnowanym przez niego serwerze, mają tylko osoby z rangą Forum Support wzwyż;
            1) Jedynym wyjątkiem, kiedy admin może zbanować admina jest to, gdy drugi admin cheatuje lub obraża inne osoby, na pilnowanym przez nich serwerze. Dowody na złamanie regulaminu należy wrzucić w dziale "Skargi" lub "Support". W innym przypadku admin ma obowiązek zgłosić łamanie regulaminu przez drugiego admina opiekunowi serwera.
§ 2.5. Admin ma prawo ukarać gracza, gdy ten nie wykonuje jego poleceń;
§ 2.6. Admin ma obowiązek być sprawiedliwy. Jeżeli tak nie będzie, powinien zostać zgłoszony przez użytkowników serwera w odpowiednim dziale na forum;
§ 2.7. Admin ma obowiązek przestrzegać wszystkich zasad oraz zakazów nałożonych na graczy;
§ 2.8. Admin ma obowiązek pomagać graczom jeżeli mają problem dotyczący usługi/regulaminu;
§ 2.9. Jeżeli admin nie będzie przestrzegał regulaminu serwera, może zostać zgłoszony przez graczy i zdegradowany ze swojej rangi;
§ 2.10. Admin ma obowiązek zachować kulturę na każdym serwerze naszej sieci, a nie tylko na tym na którym posiada permisje.

3.png

Mówienie nieprawdziwych treści dotyczących regulaminu -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Reklamowanie cheatów -> Ban Permanentny 
Reklamowanie innych niedozwolonych stron -> Ban 7 dni
Nick niezgodny z regulaminem -> Kick z powodem "Zmień nick - niezgodny z regulaminem!" -> Ban 30 minut
Obrażanie innych użytkowników serwera/administratorów -> Ostrzeżenie -> Ban od 30 min do 1 dnia 
Podszywanie się pod użytkownika/administratora -> Ban permanentny z powodem "Podszywka, wyjaśnij na forum!"
Udowodniona próba scamowania/scam -> Ban permanentny 
Przesiadywanie Spectator/AFK -> Kick z powodem "AFK!" -> Ban 10 minut -> Ban 30 minut
Nie wykonywanie celów mapy -> Ostrzeżenie -> ban 30 minut -> Ban 1 godzina
Korzystanie z bugów, wchodzenie na tekstury -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Nadmierne rozmowy/monologi przeszkadzające w graniu innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów, używanie mutatora głosu itp. -> Ban od 1 dnia do 1 tygodnia
Odzywanie się, jeżeli nie przeszło się mutacji -> Mute
Posiadanie uszkodzonego mikrofonu -> Mute
Przeszkadzanie w grze innym -> Ostrzeżenie -> Ban 1 godzina
Posiadanie wysokiego pingu/klatek -> Kick z powodem "Klatki/Wysoki ping" -> Ban 10 minut
Kwestionowanie decyzji admina -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Wdawanie się w dyskusję z użytkownikami/adminami -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień
Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym/drużynowym czacie -> Ostrzeżenie -> Ban 10 minut
Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników -> Ostrzeżenie -> Ban 1 dzień -> Ban 1 tydzień
Używanie komunikatorów w celu dawania sobie info -> Ban 7 dni
Prowokowanie innych użytkowników -> 1 godzina -> 1 dzień
Propozycje wymiany/sprzedaży skinów na czacie głosowym/tekstowym -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut 
Spamowanie na czacie administracyjnym/drużynowym/ogólnym -> Kick z powodem "Spamowanie na czacie!" -> Ban 30 minut
Nadużywanie wulgaryzmów -> Ostrzeżenie -> Ban 30 minut
Spamowanie przy pomocy komendy !call -> Ban 30 minut
Używanie cheatów -> Ban permanentny 
Jawne ukrywanie graczy z AB -> Ostrzeżenie -> Ban na dzień -> Ban na tydzień

Taryfikator traktujemy jako wskazówkę. Długości banów powinny być adekwatne do wykroczeń graczy.
 

DEFINICJE DOTYCZĄCE REGULAMINU

§ Użytkownik - osoba znajdująca się na serwerze
§ Reklamowanie - za reklamę uznajemy: avatar, nick, tag przy nicku, treści wpisywane na czacie bądź treści mówione poprzez czat głosowy
§ Cheat - oprogramowanie, które łamie zasady gry komputerowej ustalone przez jej twórców poprzez modyfikację elementów mechaniki gry
§ Wulgaryzm - wyraz, wyrażenie lub zwrot uznawany przez użytkowników danego języka jako nieprzyzwoity, ordynarny
§ Scam - oszustwo polegające na wzbudzeniu u kogoś zaufania, a następnie wykorzystanie tego zaufania do wyłudzenia skinów
§ Rush - szybkie zaatakowanie przeciwnika powiązane z jak najszybszym zbliżeniem się do jego modelu
§ Bug - błąd w programie komputerowym
§ Mute - blokada czatu głosowego
$ Przeszkadzanie i utrudnianie gry innym - rzucanie innym pod nogi granatów, granatów błyskowych przed model, blokowanie ich
$ Admin - osoba posiadająca flagi administracyjne na serwerze

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

O nas

Swoją działalność rozpoczęliśmy pod koniec 2012 roku. To wtedy stworzyliśmy dla was nasz pierwszy serwer, który do dziś cieszy się największą popularnością. Cały czas się rozwijamy, starając się stworzyć dla was jak najlepszą atmosferę zarówno na forum, jak i na naszych unikatowych serwerach.
U nas każdy może zostać członkiem administracji, to jak potoczy się Twoja kariera na naszym forum, zależy tylko i wyłącznie od Ciebie !
Cs-Reload - naszą największą pasją jest Counter-Strike.

Portale Społecznościowe

Odwiedź nas na: