Skocz do zawartości

Sprawdź teraz

Powrót do żywych  -> KLIK

Problem ze skinami?  -> ZGŁOŚ SIĘ TUTAJ

Zmiksowany

[Rozpatrzone pozytywnie]Zmiksowany na stałego ??

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: Zmiksowany

SteamID:  0:0:244537714

Serwer: only dd2 

Imię: Michał

Link do profilu na banid.pl: 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

Link do Twojego GT na serwerze: 

(tutaj dodam, że ostatnio miałem problemy z netem wysoki ping nie pozwolił na grę przez parę dni...)

Doświadczenie: 7/10

Znajomość AMXX(1-10): 8/10

Kilka zdań o sobie: Nazywam się Michał mieszkam we Wrocławiu interesuję się motoryzacją (konkretnie crossamia no i samochodami) w wolnej chwili lubię popykać w starego dobrego cs'a. Mam 22 lata pracuję jako operator wózka widłowego. To by było na tyle niektórzy mnie kojarzą z mixów i serwera dd2. No i mam jak to niektórzy sądzą "niewyparzoną gębę ?"

Sprawny mikrofon: TAK

Czy byłeś karany na serwerach CS-Reload.pl: TAK (ostatnio miałem nie słusznie nałożonego bana bo ktoś tutaj nadużywa solidnie swoich praw...)

Czy masz aktywną usługę na serwerze (VIP): TAK

Kontakt: STEAM /  PW 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jako admin poza tą jedną wpadką spisywał się dobrze więc tu ok . Co do reszty obowiązków to na forum obecność w miarę ale jeden punkt troszkę leży otóż głosowanie na serwer . Reszte posiadasz czyli steam micro . Niby ostrzeżenie masz ale ja dałbym szanse gdyż na serwerze w okresie letnim każda para rąk się przyda a już nie ma 3 i aktywność też spadnie bo wiadomo ciepło i każdy wyjdzie lub wyjedzie z domu oczywiście bez kompa xd .

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Adminow na razie bardzo malo, wiadomo cieplo sie zrobilo i w ogole, ogarniety, nie stwarza zadnych problemow,  ja jestem na TAK :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jestem na tak, ogarnia ten sajgon :D czasami zdarzą sie jakies wpadki ale poza tym jest ok! Jak najbardziej, ma mój głos! :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta