Nowości

Sponsorzy/Partnerzy

Pukawka - Serwery gier CSSetti.pl - Lista serwerów Counter-Strike 1.6
WoowA

[Rozpatrzone pozytywnie][Admin Testowy] [WowA. NWM]

10 odpowiedzi w tym temacie

Nick na serwerze:WowA. NWM

SteamID:WowA93

Serwer:Cs-reload 1.6 only DD2

Link do Twojego GT:

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

* Kilka zdań o sobie: Gram od 6 lat (około). mam kobiete w ciąży więc niedługo młody tatuś. 

** Doświadczenie: Żadne ale szybko się ucze 

Sprawny mikrofon: TAK

Czy masz aktywną usługę na serwerze: NIE

Czy zobowiązujesz się po upływie 30 dni kandydować na Admina Stałego: NIE

***Czy zobowiązujesz się do wypowiadania na temat nowych kandydatów na adminów serwera: Kontakt: TAK

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Godzinę temu, WoowA napisał:

SteamID:WowA93

Wchodzisz na serwer -> otwierasz konsole -> wpisujesz status, szukasz swojego nicku. SID to np. STEAM_0:0:476875575.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
13 godzin temu, WoowA napisał:

* Kilka zdań o sobie: Gram od 6 lat (około). mam kobiete w ciąży więc niedługo młody tatuś. 

To nic osobistego, więc nie bierz tego do siebie, ale cały wolny czas bym spędzał właśnie z nią :) Co do podania to bym poczekał ilu obecnych adminów zostanie, a ilu się wysypie, bo ich liczba na serwerze jest spora, patrz wczoraj @Caro ;D

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Długo żeś zwlekał z tym podaniem, no ale w końcu jest. Miły, kulturalny, znany, lubiany gracz. Steam jest, mikro jest, co do doświadczenia, to jeżeli będziesz potrzebował pomocy, to na pewno któryś admin Ci z chęcią pomoże. Nie zobowiązujesz się złożyć podania na stałego, wiadomo dlaczego, lecz myślę, że jeżeli masz czas i będziesz aktywny to dlaczego nie. Wakacje są, fajnie jakby zawsze był jakiś admin na serwerze, więc przydasz się no. Jestem na TAK. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta