Sponsorzy/Partnerzy

Pukawka - Serwery gier CSSetti.pl - Lista serwerów Counter-Strike 1.6
Tims

[Forum Support] TIMS

11 odpowiedzi w tym temacie

Nick: Tims
Imię: Tomasz
Znajomość języka polskiego (skala 1-6): 6 (Dbam o nasz piękny język i zdarza mi się czasem odsyłać z banem 5-cio minutowym do słownika, jeżeli ktoś z premedytacją kala nas piękny język.)
Czy byłeś już kiedyś na podobnym stanowisku: Nie byłem, chcę się nauczyć czegoś nowego i wspomóc forum od strony technicznej, jeśli tylko będzie mi to dane.
Czym się obecnie zajmujesz? Pracujesz/uczysz się?: Z zawodu jestem Geodetą (Technikum Geodezyjne w Rzeszowie, Szkoła dzienna) i Muzykiem (Szkoła Muzyczna, Technikum w Rzeszowie, szkoła wieczorowa). Obecnie Gram w teatrze, przy spektaklach i studiuję pedagogikę resocjalizacyjną na Uniwersytecie Rzeszowskim. Mam też zespół ludowy, z którym gram i śpiewam na różnych imprezach kameralnych, okolicznościowych. Dodatkowo wyjeżdżam co roku na zbiory winogron do Francji (W tym roku jadę do Paryża o czym już powiadomiłem opiekuna startując na rangę admina) Moja nieobecność będzie trwała jedynie od 25.08 do 10.09 (Około 2 tygodnie) Moje pierwsze kroki w CS-ie postawiłem mając 8 lat. 
Dlaczego chcesz dołączyć do grupy Forum Support: Chce nabrać doświadczenia w tej nowej dla mnie dziedzinie, a także pomóc usprawnić Forum Reload z obecnym FS-em bobencjuszem, z którym mam dobry kontakt i myślę, że jeśli dostanę szansę popracować na tym stanowisku, to postara się mnie pokierować i wytłumaczyć mi wszystko czego nie będę rozumiał . Jestem osobą komunikatywną, staram się trzymać fason i kulturę na poziomie, choć wiadomo jak każdy mam swoją granicę cierpliwości.
Serwer na którym chcesz zostać opiekunem: Admina posiadam na serwerze GO MOD i bardzo dobrze się tam czuję. Mamy teraz dobrą zgraną ekipę i ani myślę ich zostawić :D
Kontakt: Steam, PW forum, Ewentualnie Facebook.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta