Skocz do zawartości

Zgłoś błąd

GAZETKA LISTOPAD 2018 -> SPRAWDŹ

Mischka_k

[Rozpatrzone negatywnie][Admin Stały] Przyjmiecie mnie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: Mischka [k]
SteamID:  STEAM_1:1:244655668
Serwer: Cs Go Mod
Imię: Grzegorz
Link do profilu na banid.pl:

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

Link do Twojego GT na serwerze: 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

Doświadczenie: Miałem tu admina ale musiałem Zrezygnować ale Wracam :D
Znajomość AMXX(1-10): 6
Kilka zdań o sobie: Siema mom na Imię Grzegorz, Jestem Spokojnym Graczem. Lubię grać w cs 1,6 jak i w Cs Go Jestem Operatorem Wózka widłowego czyli Pracuję jako Magazynierem w wolnym czasie lubie wbić na serwer cs Go Mod jak i pograć na Only Mirage :) no i Tyle o mnie :)
Sprawny mikrofon: TAK
Czy byłeś karany na serwerach CS-Reload.pl:/NIE
Czy masz aktywną usługę na serwerze (VIP): NIE, ale jak sie naprawi sklep to Kupię
Kontakt: Steam forum

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Pamiętam, jak miałeś admina, z tego co mi wiadomo, wykonywałeś swoją robotę dobrze. 

Jako gracz, kulturka jest, zgłaszasz na [email protected], dobry kontakt z graczami. 

Jestem na TAK

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

image.png

W dniu 16.03.2018 o 16:58, ESN. napisał:

Rezygnacje :