Skocz do zawartości

Zgłoś błąd

GAZETKA LISTOPAD 2018 -> SPRAWDŹ

zip15

[Rozpatrzone pozytywnie][Admin Stały] [wstaw swój nick]

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: zip15

SteamID: STEAM_0:1:160386282

Link do Twojego GT: 

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

Serwer: Arena 1vs1

Doświadczenie: Doświadczenie posiadam ostatnio miałem testowego admina jak wiadomo. Byłem adminem już na innych serwerach oraz posiadałem także swoje wraz z kolegą .Więc uważam że już doświadczenie spore mam. I myślę że jak teraz dostanę stałą posadę admina to będę się starał jak tylko mogę , aby było jak najlepiej .

**Znajomość SM(1-10): 10/10 9/10 // KDKJ

*Kilka zdań o sobie: A więc tak . Mam na imię Andrzej W...... pochodzę z województwa podlaskiego mam 22 lata . Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym . Pracuję przy na budowie przy  wykończeniówkach. Zawsze jestem wesoły oraz lubię dużo spędzać  w towarzystwie znajomych w realu i w grze .

Sprawny mikrofon: TAK

Czy masz aktywną usługę na serwerze: NIE

Edytowane przez KDKJ

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Na testowym problemów z nim nie było. Jest opanowany i ogarnia co i jak. Z mojej strony tylko taka mała uwaga dla kolegi, podczas gry troszkę więcej uwagi zwracaj na to co się dzieje na serwerze, zauważyłem parę razy po wejściu że są osoby do kickowania albo upomnienia a ty akurat byłeś zajęty rozmową z kimś. To tylko taka drobna uwaga ode mnie, nie wytykam nikomu błędów bo każdemu może się zdarzyć. Myślę że przyznanie admina stałego to tylko formalność zwłaszcza z uwagi na to jak mało teraz mamy adminów na arenie. Jestem na TAK. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

-----> NIC NIE BYŁO W REGULAMINIE, ŻE GRACZ NIE MOŻE SIĘ WYPOWIEDZIEĆ (pisało, że ADMIN ma czas do wypowiedzenia się)<--------