Skocz do zawartości

Zgłoś błąd
Av3Ngi$

[Rozpatrzone negatywnie][Admin Testowy] [Av3Ngi$]

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze:

Zaloguj się lub zarejestruj, aby zobaczyć link.

SteamID: Brak ;)

Serwer: Only DD2

Link do Twojego GT: https://www.gametracker.com/player/Av3Ngi%24/193.33.177.111:27015/

* Kilka zdań o sobie: Witam. Mam na imię Łukasz, aktualnie studiuję w Poznaniu, w cs 1.6 gram od 7 roku życia (14 lat) co przekłada się na znajomość wielu cheatów, admina miałem sporo razy na różnego typu serwerach od FFA aż po same HNS'y. Lubię spotykać się ze znajomymi, oglądać ciekawe filmy w szczególności z gatunku horror, pracuję oraz się uczę.

** Doświadczenie: Trudno powiedzieć. Znam cheaty od wh, aima,sh, po paczki modów typu bad boys itd, oprócz tego dochodzą wspomagacze teoretycznie nieprzydatne na serwerach ffa takich jak auto bh, auto strefy, które również są bardzo ważne do niwelowania mimo różnych opinii. Admina dawno nie miałem jednak podstaw się nie zapomina, jak jazdy na rowerze :) Myślę że jak dostanę szansę postaram się dowiedzieć wszystkiego o amxmodmenu.

Sprawny mikrofon: TAK/NIE - Trudne pytanie, mikrofon mam sprawny, mogę rozmawiać na ts, skype i innych komunikatorach, jednak w samym cs mi on nie działa. (Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły dlaczego proszę o wiadomość prywatną).

Czy masz aktywną usługę na serwerze: TAK/NIE - NIE

Czy zobowiązujesz się po upływie 30 dni kandydować na Admina Stałego:  TAK

***Czy zobowiązujesz się do wypowiadania na temat nowych kandydatów na adminów serwera: TAK

Kontakt: Forum, podczas gry.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Nagrody

1. Pierwsze przejawy grania powyżej ok. 15 minut  15 dni temu

Jednak to GT twoje jest masakrycznie dziurawe, sam na serwerze widziałem cię raz 

+ z moich obliczeń z tych ostatnich 15 dni wychodzi  ok 8 godzinek

jak popatrzeć daleko w historie to tam masz to 45,71 godziny, ale to nie w ostatnich dniach,